22th GUANGZHOU FIERA INTERNAZIONALE DI COSTRUZIONE E DECORAZIONE

A 22th China (Guangzhou) International Architectural Decoration Expo continuerà à mantene alta a bandiera di l'innuvazione è a prutezzione di l'ambiente, dà un esempiu per l'industria di i materiali di custruzzione, lasciate chì a cunservazione di l'energia è a prutezzione di l'ambiente hè a direzzione di u sviluppu di i materiali di custruzione, in l'attuale " post-exhibition” era, attente à a mostra, participà attivamente à a mostra, diventa una nova manera di ottene infurmazione di u mercatu.

L'Expo di Guangzhou seguirà u principiu di "disposizione in relazione, acquisti convenienti", in modu chì diversi livelli prufessiunali è sfarenti di cumpratori ponu cullà marchi, prudutti, tecnulugia è altre informazioni chjave di l'industria, praticà pienamente u cuncettu di sviluppu "completu è prufessiunale".À u listessu tempu, l'ottimisazione di a struttura di l'audienza face a qualità generale di l'esibizione migliurà, risponde megliu à i bisogni di l'espositori per espansione e vendite domestiche è espansione u mercatu. A 22ª China (Guangzhou) International Architectural Decoration Expo si terrà l'8 di lugliu. -11,2020.

Cumpagnia di porte è finestre Shanghai Finzone cum'è una sucietà di porte è finestre ben cunnisciuta cù decennii di sperienza in espositori, ci focalizemu nantu à l'industria di porte è finestre per parechji anni, i prudutti dabble in porte è finestre di vetru senza cornice, porte è finestre rotte in lega d'aluminiu, gazebo, ombra, louver, sunshine room, skylight, è altre serie, assai prudutti, vi derà u più diversificatu, u serviziu più prufessiunale. voi u divertimentu visuale più spaziosu, luminoso è sicuru, è, avemu una capacità di produzzione annuale di più di 800.000 metri quadrati di sistema di vetri di balcone.

A causa di a nostra grande capacità di pruduzzioni, avemu esportatu i nostri prudutti à parechji

i mercati internaziunali cumpresi u Cile, a Russia è l'Asia Sudueste ...

I vetri di balconi di Shanghai Finzone assisteranu à a 22ª FIERA INTERNAZIONALE DI COSTRUZIONE E DECORAZIONE DI CINA (GUANGZHOU) da u 7 à l'11 di lugliu.

Esibiremu diversi prudutti novi à quellu tempu è aspettamu di scuntràvi.


Tempu di Postu: Feb-26-2020